קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    בדיקת מבנים לפני קניה

    כאשר מתכננים לרכוש דירה או מבנה , חדש או יד שנייה מומלץ לבצע בדיקת מבנים שמטרתה היא גילוי ליקויי בנייה או תקלות במערכות שונות במבנה. בדיקות אלו חשובות וכדאיות כיוון שן עשויות לחסוך כסף רב עבור הרוכש ולמנוע ממנו לרכוש נכס בעייתי. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    בדיקת מבנים לפני קניה – עם מכשירים מיוחדים

    מגורים בדירה, חדשה או יד שנייה צריכים להיות בטוחים, נוחים וכמובן ללא הוצאות מיותרות. כאשר קיימים ליקויים שונים במבנה, כמו אינסטלציה לא תקינה הגורמת לנזילות וללחץ מים לא תקין, התקנת מערכת חשמל לא תקינה, עבודות טיח או נגרות שנעשו בצורה רשלנית הסכנה לשלום דיירי הבית גדולה. לכן, בדיקת מבנים לפני קניה היא בדיקה הכרחית לאיתור ליקויים אלו- גלויים וסמויים כאחד.

    למשל, נזילה היא ליקוי סמוי מהעין ואי אפשר לראות את מקור הנזילות. אך באמצעות איש מקצוע המשתמש במצלמות תרמיות ומכשירים לגילוי רטיבות מאפשר גילוי של מיקום הנזילות. במקרה זה איש המקצוע גם יפיק דו"ח המגובה בתמונות. את הדו"ח מכינים בעזרת תוכנה מתאימה לבדק בית. בנוסף לכך, חשוב לוודא כי הבנייה בפועל תואמת לתוכניות הבנייה התאורטיות בכדי לוודא כי לא קיימות חריגות בנייה מחשש  לבניה לא תקנית – מעבר לעניין הלא חוקי שיש בכך. לאחר הבדיקות יש לקבל דו"ח המפרט את הליקויים. במידה ויש בו ליקויים חמורים מוסיפים נספח הקובע הערכות כספיות לנזקים ולתיקונים עבורם. 

    דו"ח מהימן

    את הבדיקה עושה איש מקצוע עם נסיון במקצעות הבניין השונים בעל הסמכה לנושא. הוא משווה מצאי קיים לתקנים מקובלים. משום כך, המסמך הינו אמין מאוד ומקובל להשתמש בו בעת משא ומתן ודיונים עם קבלנים, מוכרי נכסים יד שניה ועוד. במקרים ליקויים חמורים טרם הרכישה יכול הרוכש הפוטנציאלי להתחרט על העסקה, לחילופין, להוריד ערך הנכס בכדי להתאימו לערך החדש, לבקש תיקונם מראש וכן הלאה.

    שירות מקיף ורציני

    עודד כנפי ממחה באיתור ליקויי בנייה ומספק שירות מקיף ואישי הכולל ייעוץ, שליחת דוחות מפורטים ועוד. עודד מציע שירות מקצועי הכולל שימוש במכשור מתקדם והפקת דוחות דיגיטליים לנוחות מרבית. עודד בעל הסמכה, ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימוד הנושא והתמחות בו וממתן שירותים איכותיים לאורך השנים.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      ביקורת מבנים

      ביקורת מבנים נועדה להצביע על ליקויים במבנה ונדרשת בנסיבות שונות למבנים ישנים, לחדשים לכאלו שעברו שיפוץ מקיף...

      קרא עוד
      בדק בית

      החלטתם לקנות דירה? בין אם אתם קונים דירה המיועדת למגורים ובין אם להשקעה, מדובר באחת הרכישות הגדולות,...

      קרא עוד
      איתור רטיבות

      איתור רטיבות נדרש בנסיבות שונות ובין היתר, בעת ביצוע בדק בית. הבדיקה חיונית בכל מצב מאחר שרטיבות...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן