קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    איתור ליקויי בנייה

    איתור ליקויי בנייה מתבצע על ידי בודק מוסמך שהינו גם בעל ניסיון במקצועות השונים בתחום הבניה. הבדיקה נעשית בשטח הנכס ובסופה מוגש דו"ח מסודר. היא נדרשת בהזדמנויות שונות כמו רכישת דירה או אם קיים חשד סביר לליקויים. היא חשובה מאוד ועשויה לחסוך כסף רב על הוצאות תיקון וגם טורח מיותר. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    איתור ליקויי בנייה – יסודי ומקיף

    איתור ליקויי בנייה נעשה בצורה יסודית ובסופו מוגש דו"ח מסודר אשר יכול לשמש אסמכתא לתלונות על ליקויים משמעותיים.  לאור העובדה כי מציאת הליקויים יכולה לחסוך כסף רב יש להסתמך על איש מקצוע שיוכל לאתר את כל הפגמים, גם אלו שלא ניתן לראות בעין. חלק מהליקויים או הפגמים יכולים להתרחש בתוך המבנה עצמו בי הקירות ומתחת לרצפות ולכן עין לא מיומנת או בדיקה ללא מכשירים מיוחדים לא תגלה את הפגמים. בין יש לבצע בדיקה של החשמל, האינסטלציה והביוב, האיטום, הריצוף עבודות הטיח והנגרות ועוד. כדי לוודא את בטיחות המבנה ועמידתו בתקנים ובחוקים יש לבצע גם מדידות לנכס ולהשוות אותם לתכניות המקוריות בדיקה זו תוכל לוודא כי המידות בפועל תואמות למידות המוצהרות בתכניות, שאין חריגות בנייה שיכולות להיות מסוכנות ולא חוקיות. לכל ממצאים אלו יש משמעות משפטית וכספית. כ הבדיקות הללו נכנסות אל דו"ח מקצועי הנכתב על ידי איש המקצוע. במידה ונמצאו ליקויים, הדוח יכיל גם הערכות כספיות נזקים ולתיקונים

    חשיבות לדו"ח מגובה מקצועית

    לדו"ח שנערך על ידי בודק מוסמך יש חשיבות רבה כי הוא בעל תוקף מקצועי ואף משפטי. הוא יכול לשמש בעת ויכוחים והתדיינות עם קבלנים, מוכרי דירות יד שניה ועוד. מדובר במסמכים המתקבלים כאותנטיים בבתי משפט וכאשר מתנהל משא ומתן לקבלת פיצוי או לתיקון הליקויים. קשה להתווכח עם דו"ח שערוך היטב וכאן טמון היתרון העיקרי שלו. על פיו יהיה קל יותר לדרוש ולקבל תיקון ו/או פיצוי כספי.

    שירות של בודק מנוסה

    עודד כנפי מספק שירותי איתור ליקויי בנייה במקצועיות רבה, תוך שימוש במכשור מקצועי ומתקדם הכולל גם הנפקת דוח ליקויים מקוון. ודד מציע ללקוחותיו ייעוץ, ליווי ואף עדות משפטית בעת הצורך. בעל ניסיון עשיר בתחום.

    איתור ליקויי בניה

    איתור ליקויי בניה נדרש במספר מקרים חשובים. כך, בעת רכישת דירה מיד שניה, בעת רכישת דירה מקבלן וכאשר יש חשד לליקויים ובנסיבות אחרות. הרצון הוא לקבל דו"ח מוסמך ומקצועי אשר ייתן לרוכשים תמונה פרטנית לגבי מצב הדירה וירגיע את הרוכשים. הדבר חשוב בגלל שנכסים מעין אלו הינם יקרים וכל תיקון יכול להביא להוצאות גבוהות. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    איתור ליקויי בניה – בדיקה במישורים שונים

    איתור ליקוי בנייה נעשה על מנת לאתר פגמים במבנה עצמו, גלויים או סמויים כאחד. הליקויים הנפוצים לבדיקה הם איתור של עבודות טיח לא תקינות, ריצוף רעוע, אינסטלציה תקולה, נזילות ועוד.  לרוב, את הפגמים הגלויים ניתן לראות בעין, אך את הפגמים שאינם נראים לעין יש לבצע באמצעות מכשור מיוחד הקיים אצל בעלי מקצוע.  למשל, כאשר יש נזילה חבויה, משתמשים במצלמות תרמיות ומכשירים לבדיקות לחות, איתם ניתן לזהות בדיוק את נקודת הדליפה. עושים את הבדיקה כאשר יש רטיבות על הקירות ובנסיבות אחרות. גם בדיקה לגילוי חריגות בניה, כלומר שוני בין הבניה בפועל לבין והתוכניות, או מצב בו השטח הבנוי הינו קטן ממה שיש בתוכניות. לכל ממצא כזה קיימות השלכות אחרות. הבודק מגיש דו"ח מסודר, ובמקרים בהם קיימים ליקויים משמעותיים, מצרף נספח הכולל הערכות כספיות לנזקים ולתיקונים הנדרשים. כדאי לציין, כי גם דו"ח חיובי הינו בעל משמעות חשובה עבור הרוכש.

    חשיבות רבה

    לדו"ח שנערך על ידי מוסמך לנושא יש חשיבות רבה בעת התמקחות והתדיינות עם קבלנים מוסרי דירות וגם למוכרים דירות יד שניה. יש קושי רב לערער עליו. בכל המקרים, הוא מהווה אסמכתא מקצועית מדרגה ראשונה שמתחשבים בה – כולל בבתי משפט. עורך הדו"ח יכול אף להגן עליו בכל הזדמנות. בנוסף, גילוי ליקויים בבית לפני המגורים בו מאפשר תיקונם מראש בתנאים נוחים.

    שירות של בודק מומחה

    עודד כנפי מתמחה בשירותי בדק בית לאיתור ליקויי בנייה ומספק ייעוץ, דוחות דיגיטליים וליווי ויחס אישי לאורך כל התהליך. הוא בעל ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירותים איכותיים לאורך זמן וישמח לשרת כל לקוח נוסף.

     

     

     

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      ביקורת מבנים

      ביקורת מבנים נועדה להצביע על ליקויים במבנה ונדרשת בנסיבות שונות למבנים ישנים, לחדשים לכאלו שעברו שיפוץ מקיף...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן