קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    בדק בית בקריות

    בדק בית בקריות נדרש עבור דירות יד שניה ודירות חדשות לאיתור ליקויים ותקלות בטרם הרכישה. את הבדיקה עושה בודק מוסמך אשר הוסמך לביצוע בדיקות אלו. הוא מחפש ליקויי בניה גלויים וסמויים. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    בדק בית בקריות יסודי ומעמיק

    בדק בית בקריות חייב להיות יסודי גם כאשר מדובר בדירות חדשות. יש לציין, כי חוק המכר מחייב קבלנים לבנות על פי תקנים קיימים. עם זאת, לעיתים, רואים ליקויים בולטים ומבקשים לבדוק יותר לעומק. שיקולי המזמין הם שונים אבל הרצון הוא לרוב, לחייב את הקבלן או המוכר לתקן ו/או לפצות מבחינה כספית. יש מצבים בהם הבדיקה נעשית לקראת קניה ובמקרה כזה קיימת גמישות רבה יותר לרוכש כולל הימנעות מביצוע העסקה. הליקויים הנבדקים כוללים בדיקת הריצוף, החשמל, עבודות הטיח, האינסטלציה לצד איתור נזילות ובדיקת איטומים. חשוב לבדוק את כל המבנה בצורה יסודית ביותר לאיתור כל התקלות, גלויות ולא גלויות כאחד. על מנת לגלות ליקויים שאינם גלויים איש המקצוע ייעזר במכשור מתקדם הנמצא ברשותו. את התהליך כולו חשוב לתעד, הן בתמונות והן באמצעות דו"ח כתוב על מנת שניתן יהיה להשתמש במידע שהתקבל לכל צורך. כאשר מתגלים ליקויים משמעותיים בעל המקצוע יצרף נספח אשר יפרט הערכות כספיות לנזקים ולתיקונם הנדרש. גרים בחיפה? אנו מבצעים בנוסף בדק בית בחיפה!

    דו"ח מקצועי

    כחלק מעבודתו של איש המקצוע, עליו לייצר דו"ח מפורט המדווח על כל הליקויים שמצא בנכס. דו"ח זה ישמש את מזמין הבדיקה כנגד הקבלן לבקשת תיקונים ואף ביטול העסקה במידת הצורך. בנוסף, דו"ח הנעשה באמצעות איש מקצוע קביל בבית משפט ויכול לסייע בעת תביעה. כיוון שקשה לערער על מה שנכתב במסמך, הנטייה תהיה להגיע להסדר מוסכם היכול להיות תיקון ו/או פיצוי כספי, נסיגה מההסכם ועוד. במקרים בהם התיק מגיע לבית משפט יכול הבודק להגן עליו גם שם.

    שירות ממומחה בעל ידע

    עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מספק ייעוץ והסברים ומלווה את לקוחותיו ככל שנדרש. כחלק משירותיו מציע הנפקת דוח דיגיטלי ומקוון אשר מקל על לקוחותיו לבצע בו שימוש. עודד בעל ניסיון עשיר במתן שירות ללקוחו וישמח לעמוד לשירות לקוחות נוספים. לקריאת מאמרים נוספים בנושא בדק הבית לחצו כאן.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      מומחה לבדק בית

      רכישת נכס נדל"ן, בין אם מדובר על דירה למגורים או להשקעה, היא ללא ספק אחת העסקאות הגדולות...

      קרא עוד
      בדק בית בחיפה

      בטרם קניית דירה בחיפה, מומלץ לערוך בדק בית. איש מקצוע אשר מספק שירותי בדר בית בחיפה יבדוק...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן