קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    מומחה לבדק בית

    רכישת נכס נדל"ן, בין אם מדובר על דירה למגורים או להשקעה, היא ללא ספק אחת העסקאות הגדולות והיקרות שאדם ממוצע יבצע במהלך חייו, ולכן חשוב לתת את הדעת על כל פרט ופרט בהליך הרכישה ולבחון את הנכס באופן יסודי, גם בנכסים יד שניה אך גם בדירות חדשות מקבלן. רבים אינם יודעים, אך השקעה בבדק בית טרם הרכישה יכולה לחסוך עשרות אלפי שקלים, כמו גם עוגמת נפש רבה כאשר יתגלו ליקויים משמעותיים ויקרים שדורשים תיקון יקר, ארוך ומתיש. לכן, לפני החתימה על החוזה חשוב לפנות אל מומחה בדק בית באזור מגוריכם ולקבל דו"ח מסודר שיכיל את כל הליקויים והתקלות. אם אתם מחפשים מומחה בדק בית באזור חיפה והקריות, כמו גם צפון הארץ בכלל, עודד כנפי הוא ללא ספק בעל המקצוע בשבילכם. למידע נוסף אודות איתור ליקויי בניה.

    בדק בית – הוויתור עלול לעלות ביוקר

    כדי לוודא שאתם קונים דירה במצב טוב ללא ליקויים שיכולים לפגוע באיכות החיים שלכם, בבריאות או אפילו להוות סכנה מיידית, חשוב לא לוותר ולהשקיע בבדיקת בדק בית לפני הקניה. בדיקת בדק הבית תכלול בחינה של הצנרת באמצעות מצלמות תרמיות, בחינה של תוכניות הבניה, בדיקה של טיב האיטום, האם ישנה רטיבות בקירות ובתקרה, חיבורי החשמל ועוד. חשוב לזכור כי הדו"ח שתקבלו בתום הבדיקה מאיש המקצוע הוא בעל משמעות משפטית מחייבת, ואף יכול לשמש לכם כקלף מיקוח אם תרצו לוודא שהליקויים יתוקנו טרם הרכישה או שתקבלו הנחה משמעותית בסך אומדן הסכום שיידרש על מנת לתקן את הליקויים. חשוב לזכור כי ויתור על בדק הבית יכול לעלות ביוקר, על אחת כמה וכמה אם הליקויים שדורשים תיקון יכולים לעלות לבעל הנכס אלפי שקלים, ולעיתים בדיקת בדק הבית תוכל אף להציג נורה אדומה ולמנוע מכם לרכוש נכס שנראה משופץ על פניו, אך בפועל קיימות בו תקלות רבות. כל מה שצריך לדעת על בדק דירה לפני קניה.

    לסמוך על המומחה בתחום

    בסופו של יום, עליכם לזכור כי בדיקת בדק הבית נועדה לסייע לכם להימנע מרכישות שגויות או הוצאות מיותרות בעקבות ליקויים כאלה ואחרים, ולכן חשוב לבחור באיש מקצוע מומחה שיבצע את הבדיקה באופן יסודי ומעמיק. אם אתם מתגוררים באזור חיפה, הקריות, יקנעם או בכלל באזור הצפון עודד כנפי ישמח ללוות אתכם לכל אורך הדרך במקצועיות, יסודיות, אדיבות וזמינות.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      ביקורת מבנים

      ביקורת מבנים נועדה להצביע על ליקויים במבנה ונדרשת בנסיבות שונות למבנים ישנים, לחדשים לכאלו שעברו שיפוץ מקיף...

      קרא עוד
      בדק בית בקריות

      בדק בית בקריות נדרש עבור דירות יד שניה ודירות חדשות לאיתור ליקויים ותקלות בטרם הרכישה. את הבדיקה...

      קרא עוד
      בדק בית

      החלטתם לקנות דירה? בין אם אתם קונים דירה המיועדת למגורים ובין אם להשקעה, מדובר באחת הרכישות הגדולות,...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן