קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    בדק בית בחיפה

    בטרם קניית דירה בחיפה, מומלץ לערוך בדק בית. איש מקצוע אשר מספק שירותי בדר בית בחיפה יבדוק את הנכס, ישן או חדש, על מנת לוודא כי לא קיימים ליקויי בנייה מסוכנים או כאלו שעשויים לגבות מחיר כספי רב מהרוכשים. את הבדיקה עושה בודק מורשה שקיבל הסמכה רשמית לנושא. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

    בדק בית בחיפה – יסודי ומקצועי

    בדק בית בחיפה נעשה לכל סוגי המבנים בהם גרים ושוהים אנשים. כך לדירות פרטיות, לבנייני משרדים, למבנים תעשייתיים ועוד. כל מזמין עושה את שיקוליו בטרם מבצע את ההזמנה לשירות. מקובל יותר לעשות בדיקה לנכס חדש, שכן על נכס חדש חלים חוקי מכר שאליהם חייב הקבלן הבונה לציית. עם זאת במקרים מסוימים וכאשר נוצרות תקלות לאחר הכניסה למגורים, יש צורך לקבל אישור עליהם וכאן נכנס לתמונה הבודק. הליקויים עשויים להיות במגוון אזורים במבנה ויכולים לחול על כל גורם כמו דלתות, איטום, חשמל, ריצוף, אינסטלציה ועוד. פעמים רבות קיימים ליקויים אשר אינם נראים לעין וניתן לפספס אותם בקלות. לכן, מתבצעת גם עבודה מקצועית באמצעות מכשירים מיוחדים המאפשרים איתור של תקלות ברחבי המבנה. את כל הליקויים חשוב לתעד בתמונות ולצרפם לדו"ח הליקויים הנדרש. גם בדיקת גודל המבנה והתאמתו לתכניות המקוריות נדרש כחלק מתהליך בדק הבית. כאשר מתגלים ליקויים משמעותיים יכלול הדוח הערכות כספיות לנזקים ולתיקונים הנדרשים.

    דו"ח מסודר

    דו"ח מקצועי המופק בנסיבות אלו הוא סוג של אסמכתא חשובה למזמין כיוון והוא יכול להסתמך עליו כאשר הוא רוצה להתדיין מול המוכר. הבודק אף יכול, בעת הצורך, להגן עליו בבית משפט. קבלנים, לרוב, אינם מעוניינים להתעמת במקרים אלו וירצו להגיע להסכם מוסדר שיהיה מקובל על שני הצדדים. פתרונות אפשריים הם תיקון הליקויים, פיצויים כספיים, ביטול הסכם קיים ועוד. פתרון מהיר יחסוך, כמובן, הוצאות כספיות, זמן מיותר ועוגמת נפש.

    שירות ממומחה לנושא

    עודד כנפי – איתור ליקויי בניה מספק שירותי בדק בית יסודיים הכוללים ייעוץ, הגשת דוח מקוון, מתן הסברים לגביו, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש ועוד. הוא בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, מהתמחות בתחום, מקבלת מידע על חידושים מעניינים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות לאורך זמן ועוד.

    בדק בית חיפה

    בדק בית חיפה נועד לבדיקת ליקויי בנייה בבתים פרטיים ובמבנים אחרים. הוא נדרש, בעיקר, בבתים מיד שניה בגלל שהסיכויים לליקויים ותקלות בהם רבים יותר. מעבר לכך, שבית חדש חייב להימכר תחת חוקי  מכר שקבלנים חייבים לציית להם. את הבדיקות עושה בעל מקצוע בעל ידע והסמכה. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

    בדק בית חיפה באמצעות כלים מקצועיים

    במהלך בדק בית חיפה  מבצעים בדיקות נרחבות של כל המבנה, החדש או הישן על מנת למצוא ליקויים שונים שקיימים בו. לעיתים ניתן לראות בעין את אותם ליקויים, אך לעיתים קיימים ליקויים כגון נזילות שלא ניתן לראות והן חבויות יותר כיוון שהן נמצאות בתוך המבנה עצמו. לכן איש מקצוע בעל ידע בתחום, יעשה שימוש בכלים מקצועיים ובמכשור מתקדם על מנת לאתר ולתעד את אותם ליקויים כך למשל, ניתן לאתר נזילות שונות באמצעות מצלמה תרמית אשר עוברת את קיר ומצליחה לגלות לאיש המקצוע את מיקום הנזילה במידה וקיימת. בנוסף, נעשה שימוש בכלים שונים למדידת השטח כמו פלס ועוד. הכלים המקצועיים מאפשרים וידוא כל הליקויים שהאדם חושד בהם או אינו יכול לגלות וכך ניתן לקבל תוצאות מהימנות ונכונות. את בדק הבית עושה איש המקצוע בהתאם לבקשת המזמין, הצרכים שלו והנכס המדובר. במקרים רבים, הבדיקה המקדמית מונעת מצבים לא נעימים כאלו, חוסכת כסף וזמן ועוד.

    דו"ח מושקע ומוסמך

    כל איש מקצוע לאחר הבדיקה שולח ללקוח דו"ח מקצועי ומפורט המהווה אסמכתא חשובה למזמין בו הוא יכול להיעזר ואף להסתמך עליו כאשר הוא תובע על הנזקים הקיימים. במקרים רבים יימנעו הנתבעים מלערער עליו וישאפו להגיע להסדר מוסכם עם רוכש הבית. הוא יכול להסתכם בתיקון הליקויים ו/או פיצוי כספי. במידה ומדובר בדירת קבלן, מגישים את רשימת הליקויים לקבלן עצמו ועליו לתקן אותם, שכן במידה ולא הוא מתכן בתביעה משפטית, שכן הדוח נכתב על ידי איש מקצוע וקביל משפטית.

    שירות ממומחה בעל מוניטין

    עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מעניק ייעוץ וליווי ללקוחותיו ואף מספק עדות משפטית בעת צורך. הוא מציע מחירים נוחים ובעל ניסיון רב.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      בדק בית

      החלטתם לקנות דירה? בין אם אתם קונים דירה המיועדת למגורים ובין אם להשקעה, מדובר באחת הרכישות הגדולות,...

      קרא עוד
      איתור רטיבות

      איתור רטיבות נדרש בנסיבות שונות ובין היתר, בעת ביצוע בדק בית. הבדיקה חיונית בכל מצב מאחר שרטיבות...

      קרא עוד
      מומחה לבדק בית

      רכישת נכס נדל"ן, בין אם מדובר על דירה למגורים או להשקעה, היא ללא ספק אחת העסקאות הגדולות...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן