קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    בדיקת דירה לפני קניה

    בדיקת דירה לפני קניה נעשית לא רק בעבור דירות יד שנייה, אלא גם בעבור דירות חדשות והיא נועדה לגילוי ליקויים קיימים. בסיומה מוגש דו"ח מפורט למזמין אשר מחליט איך להתנהל הלאה על פי הממצאים שהוא מכיל. ההשקעה בבדיקה כזאת חיונית במקרים רבים ועשויה לחסוך כסף רב ועוגמת נפש. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    בדיקת דירה לפני קניה – על ידי איש מקצוע

    טרם קניית דירה, חדשה או ישנה, חשוב לבצע בדיקת דירה לפני קניה. הסיבה לחשיבות הבדיקה היא כי היא מאתרת ליקויי בנייה הקיימים מבנה שעשויים להיות מסוכנים לרוכשי הדירה וגם לגרום להוצאות כספיות גבוהות לתיקון תקלות אלו.  כחלק מהבדיקה, נבדקות עבודות הטיח, הנגרות, החשמל והאינסטלציה. לצד זה, יש לוודא כי הריצוף והאיטום תקינים. כיוון וקיימים ליקויים שאינם נראים לעין, יש צורך בשימוש במכשור מיוחד הקיים אצל בעלי מקצוע מנוסים. למשל, כאשר יש צורך באיתור נזילה בגלל חשד, יש צורך בשימוש במצלמות תרמיות המאפשרות את גילוי המיקום המדויק. כחלק מהעבודה, יש לתעד ולצלם את הליקויים שנמצאו ולהוסיף לדו"ח הסופי שיופק על ידי איש המקצוע. גם בדיקת גודל השטח והתאמתו לתכניות המקוריות הוא חובה, שכן יש לוודא כי אין חריגות בניה שהינן לא חוקיות ומסוכנות כאחד. במקרה וקיימים ליקוים משמעותיים יצורף נספח של אומדן הנזקים והעלויות לתיקונם. הדוח יישלח בצורה מקוונת למזמין וניתן לקבל הסברים לצידו.

    דו"ח מקצועי

    את הבדיקה עושה איש מקצוע שר מוסמך לכך. בתחום הבנייה  קיימים תקנים מסודרים ועל פיהם הוא קובע את הליקויים. כך, שמדובר על מסמך שקשה לערער עליו או לתקוף אותו. הוא יכול להגן עליו גם בבית משפט. במקרים רבים, הוא מסייע לפתור מחלוקות כבר בתחילת הוויכוחים וההתדיינויות. הצד המוכר יהיה מוכן להגיע להסדר שיניח את הדעת על הרוכש הפוטנציאלי. הדבר יכול להיות תיקון הנזקים, הפחתת מחיר הנכס ועוד.

    שירות מקיף

    עודד כנפי מספק שירות בדק בית תוך מתן שירות מקצועי ויחס אישי. כחלק משירותיו הוא מציע ייעוץ וליווי הלקוחות לאורך כל התהליך. עודד מציע מחירים נוחים ובעל ניסיון עשיר בתחום.

    בדיקת בית לפני קניה

    בדיקת בית לפני קניה נדרשת בעבור בתים חדשים ויד שנייה אך בבתים מיד שנייה יש סיכויים גבוהים יותר לתקלות וליקויים ולכן לרוב מתבצעת בעבור בתים אלו. הבדיקה נועדה לגלות ליקויים מהותיים אשר יכולים להשפיע על העסקה. עורך אותה בודק מוסמך אשר הוא בעל ניסיון בתחום הבניין. עודד כנפי – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    בדיקת בית לפני קניה – יסודית ומקצועית

    כאשר מזמינים איש מקצוע לביצוע בדיקת בית לפני קניה יש צורך לבצע בדיקה מעמיקה ויסודית של כל המבנה על מנת לוודא כי לא קיימים ליקויים או תקלות בו. הבדיקה נעשית בכל תחום בתוך המבנה וכולל בדיקה של איטום תקין למניעת נזילות, ריצוף, עודות חשמל שאינן מסוכנות, עבודות הטיח, הנגרות וגם האינסטלציה. הבדיקות הללו חשובות שכן הן מונעות רכישה של מבנה בעייתי שעשוי להוות סכנה בעבור הדיירים או להוביל להוצאות כספיות רבות. כחלק מהעבודה היסודית, מתבצעות בדיקות איתור גם פגמים סמויים מהעין, באמצעות מכשירים טכנולוגים ייחודים המאפשרים לאיש המקצוע לבצע את הבדיקה באופן יסודי אף יותר כמו שימוש במצלמות תרמיות לאיתור נזילות מים מצינורות. בנוסף למציאת ליקוי הבניין, נעשית גם מדידה של השטח ווידוא כי העבודות נעשו באופן התואם לתכניות המתאר וכי אין ליקויי בנייה שעשויים להיות מסוכנים ולא חוקיים גם יחד. במקרה וקיימים ליקוים משמעותיים יצורף נספח של אומדן הנזקים והעלויות לתיקונם.

    דו"ח מפורט

    הדו"ח נערך על פי ליקויים הסוטים מהתקנים הקיימים. ההקפדה על כל סעיף הופכת את הדוח למהימן ביותר כך שיהיה קשה מאוד לערער עליו. הוצאת דו"ח מפורט עבור ליקויים נדרש עבור הרוכש העתידי של הדירה על מנת לבקש מהקבלן תיקונים או החזר כספי וכן יכול לשמש כראיה קבילה בבית המשפט במידה ויש צורך בכך.

    שירות איכותי

    עודד כנפי מספק שירותי איתור ליקויי בנייה ומציע שירות מקצועי תוך יחס אישי ללקוח הכולל ייעוץ ליווי לאורך התהליך. בנוסף, עודד רשאי לייצג את לקוחותיו בבית המשפט במידת הצורך. בעל ניסיון עשיר בתחום.

    בדיקת דירה לפני קנייה

    האם כדאי לבדוק את הבית

    הגעתם לשלב שבו אתם רוצים ויכולים לקנות לעצמכם בית מקסים אם להשקעה ואם למגורים? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהתוצאה תהיה מוצלחת ביותר. אף אחד לא רוצה להשקיע את כל הכסף שיש לו בדירה שלא באמת נעים לחיות בה או בדירה שאינה מספיק תקינה וכוללת ליקויים שונים. זה נשמע לכם מוכר ואתם תוהים מה כדאי לעשות בנידון? חשוב שתבינו: שירותי בדיקת בית לפני קניה זו הבחירה הנכונה. אם אתם מחפשים בודק בית מקצועי ורציני, כדאי שתכירו את עודד כנפי – כי הוא האיש הנכון שיוכל להגיע ולבדוק לגבי הדירה שלכם כל מה שצריך.

    החשיבות של בדיקת בית לפני קניה

    זה נכון שהרבה פעמים אנחנו נכנסים לדירה שמוצאת חן בעניינו, מביטים בה וחושבים לקנות אותה. עם זאת, מה אתם באמת יודעים לומר על מצב הדירה ועל המערכות השונות שמרכיבות אותה? יש הרבה מאוד דירות שאומנם טרחו לסייד לפני שהציעו אותן למכירה, אך בפועל, הסיוד בא להסתיר בעיות של איטום, רטיבות וכדומה. לכן, אם אתם רוצים להימנע ממצב כזה ומעוגמת נפש נוראית, ברור מדוע על בדיקת בית לפני קניה לא כדאי שתוותרו. בעזרת בדיקת בית שכזו תוכלו להבין מה באמת אתם קונים, אז למה אתם מחכים?

    בחירת בודק בית מקצועי

    החשיבות של בדיקת בית לפני קניה ברורה לכולם, אך בפועל, לא תמיד ברור לנו ממי כדאי להזמין שירות כזה. זה ברור שרק אם תפנו אל בודק בית מקצועי שיש לו הרבה ניסיון, תוכלו להיות בטוחים שהוא יעשה עבודה טובה. לכן, אם אתם מתלבטים מאיזה בודק להזמין שירות, שווה לבדוק פרטים שונים כמו המלצות, מחירים וזמינות. כך תגלו שבמקרה של עודד כנפי אתם בידיים טובות, שכן מדובר על בודק בית מנוסה ביותר. הוא יוכל להציע לכם שירותי בדיקת בית שכוללת את בדיקת מערכת האינסטלציה, החשמל, האיטום ועוד הרבה מעבר לכך. בנוסף, הוא מעניק שירות אדיב לכל הלקוחות שפונים אליו, אז למה לחשוב פעמיים? רוצים עוד פרטים? התקשרו עוד היום למספר: 050-8362050 ותראו שלא תצטערו.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      מומחה לבדק בית

      רכישת נכס נדל"ן, בין אם מדובר על דירה למגורים או להשקעה, היא ללא ספק אחת העסקאות הגדולות...

      קרא עוד
      בדק בית

      החלטתם לקנות דירה? בין אם אתם קונים דירה המיועדת למגורים ובין אם להשקעה, מדובר באחת הרכישות הגדולות,...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן