קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    מדוע חשוב לעשות בדק בית?

    רבים שואלים מדוע חשוב לעשות בדק בית לפני רכישת דירה? לא מדובר בבזבוז כספים משווע אשר לא יעזור בדבר? התשובה לשאלה זו היא כמובן לא, ושבדק הבית הוא שלב חשוב מאין כמותו במהלך עסקת רכישת נסק אשר מהווה כבדיקה היקרה והמשמעותית ביותר שאדם ממוצע יבצע במהלך חייו. ממש כפי שבקניית רכב אתם עושים בדיקה שלו כדי לוודא שאתם לא קונים חתול בשק, כך חשוב לעשות מזאת כשמדובר על דירה. בדירה הדבר אפילו משמעותי עוד יותר מאשר ברכב בגלל המורכבות הרבה שישנה בבניה, הליקויים השונים שיכולים להיות שחלקם מהווים סכנה של ממש למגורים במקום. אם אתם מחפשים בעל מקצוע שעושה בדק בית בצורה יסודית ומקצועית הגעתם לכתובת הנכונה –  עודד כנפי עוסק שנים בתחום ומבצע בדק בית בצפון הן לדירות חדשות מקבלן והן לדירות יד שניה. מחפשים מומחה לבדק בית בצפון? השאירו פרטים כאן.

    מדוע חשוב לעשות בדק בית ומה כרוך בכך?

    בדק בית יכלול את כל הפרמטרים הקובעים האם מבנה תקין ללא ליקויים משמעותיים שישפיעו על איכות החיים בו, והאם הוא נבנה בהתאם לתקנים. לא מעט אנשים חושבים שביצוע בבדק בית אינו הכרחי כאשר מדובר על שכונה חדשה שנבנתה ממש עכשיו, אך זוהי טעות. גם דירה חדשה יכולה להיבנות שלא בהתאם לתקנים וללא היצמדות לתוכניות המקוריות. מטרתו של בדק בית בדירות חדשות הוא בין היתר לוודא עוד במהלך הבניה שישנה היצמדות לתוכניות ומה שראיתם על הנייר הוא גם מה שתקבלו. בדק בית כולל מדידות הנדסיות לוודא שהשלד נבנה כהלכה, בדיקות איטום, מערכת האינסטלציה, החשמל ובדיקות של כל האלמנטים בבית כמו חלונות, ריצוף, קירות ועוד.

    איך לבחור בעל מקצוע לבדק בית?

    בדק בית חייב להתבצע על ידי בעל מקצוע מומחה בתחום שיש לו גם את כל האישורים הרשמיים לעשות זאת. אישורים רשמיים חשובים כדי שהדו"ח המופק לאחר הבדיקה יהיה  קביל כמסמך משפטי אם יש צורך בכך. בנוסף, אם אתם גרים בצפון עדיף לבחור מי שמבצע בדק בית בצפון כדי שהדבר יהיה נוח יותר. עודד כנפי הוא מומחה בדק בית מוכר באזור הצפון בזכות הבדיקות המדויקות שהוא מבצע, הרצינות והאמינות שלו.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      ביקורת מבנים

      ביקורת מבנים נועדה להצביע על ליקויים במבנה ונדרשת בנסיבות שונות למבנים ישנים, לחדשים לכאלו שעברו שיפוץ מקיף...

      קרא עוד
      איתור רטיבות

      איתור רטיבות נדרש בנסיבות שונות ובין היתר, בעת ביצוע בדק בית. הבדיקה חיונית בכל מצב מאחר שרטיבות...

      קרא עוד
      בדק בית בחיפה

      בטרם קניית דירה בחיפה, מומלץ לערוך בדק בית. איש מקצוע אשר מספק שירותי בדר בית בחיפה יבדוק...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן