קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    איך יודעים שהדירה במצב תקין?

    קניתם דירה מקבלן? אחרי שעבדתם שנים וחסכתם לא מעט כסף? סביר להניח שכדי לקנות את הדירה החדשה הזאת גם הלכתם לבנק ולקחת משכנתא לא קטנה. לכן ברור מדוע גם אתם, כמו כל אדם אחר במצבכם, תרצו לעשות הכול כדי להבטיח שהדירה במצב תקין. זו הסיבה שבגללה על שירותי ביקורת ליקויי בניה לא כדאי לוותר. ביקורת שנעשית על ידי איש מקצוע מומחה ומטרתה לאתר ליקויי בניה זה עניין משמעותי ביותר. אם אכן יתגלו ליקויים, תוכלו לדרוש מהקבלן לתקן אותם, ופעמים רבות מדובר על השקעה לא מבוטלת מבחינה כלכלית. לכן, אם תוכלו לפנות עוד היום אל בודק בית מקצועי כמו עודד כנפי, מובן שלא כדאי יהיה לדחות זאת עוד ועוד.

    מה כוללת בדרך כלל ביקורת ליקויי בניה?

    אתם מתלבטים ולא לגמרי יודעים לומר מה כוללת בדיקת ליקויי בניה? רוצים להבטיח שאתם מקבלים תמורה מלאה למחיר שתשלמו לבודק? אם כך, כמובן שאתם צריכים לדעת דבר או שניים בנושא. ברוב המקרים, כאשר אנחנו מדברים על בדיקת ליקויי בניה, אנחנו רואים שהשירות כולל בדיקה של מערכת האינסטלציה, החשמל, האיטום, הריצוף ועוד. יוכלו לבדוק עבורכם אפילו את עבודות הטיח ועוד שלל פרמטרים אחרים, כך שאין ספק שאחרי בדיקה כזאת תדעו טוב יותר מה המצב של דירתכם החדשה.

    אל תתפשרו על המקצועיות של בדיקת הליקויים

    עוד נתון שחשוב מאוד לדעת כאשר אתם חושבים על בדיקת ליקויי בניה, זה שיש היום לא מעט מומחים שעובדים בתחום הזה. יחד עם זאת, זה ברור שלא כולם מספיק מנוסים ולא כולם יוכלו לתת לכם שירות מספיק מוצלח. במקרה של עודד כנפי אתם תראו כבר מהרגע הראשון שאתם בידיים טובות. מדובר על איש מקצוע מאוד מנוסה שמבין שהלקוחות שלו רוצים לקבל דוח מפורט עם סיום בדיקת הליקויים. הוא משלב בעבודתו שימוש בטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש, אז למה לחשוב פעמיים? רוצים עוד פרטים? מעוניינים לקבוע פגישה עם עודד כנפי עוד היום? חייגו למספר: 050-8362050 ותוכלו גם אתם לקבל את השירות האדיב והמקצועי שהוא מציע לכל לקוחותיו.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      ביקורת מבנים

      ביקורת מבנים נועדה להצביע על ליקויים במבנה ונדרשת בנסיבות שונות למבנים ישנים, לחדשים לכאלו שעברו שיפוץ מקיף...

      קרא עוד
      בדק בית בקריות

      בדק בית בקריות נדרש עבור דירות יד שניה ודירות חדשות לאיתור ליקויים ותקלות בטרם הרכישה. את הבדיקה...

      קרא עוד
      בדק בית

      החלטתם לקנות דירה? בין אם אתם קונים דירה המיועדת למגורים ובין אם להשקעה, מדובר באחת הרכישות הגדולות,...

      קרא עוד
      בית תוכנה לקידום אתרים
      דילוג לתוכן