קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי?

השאירו פרטים עוד היום

    בדיקת מבנים לפני קניה

    כאשר מתכננים לרכוש דירה או מבנה , חדש או יד שנייה מומלץ לבצע בדיקת מבנים שמטרתה היא גילוי ליקויי בנייה או תקלות במערכות שונות במבנה. בדיקות אלו חשובות וכדאיות כיוון שן עשויות לחסוך כסף רב עבור הרוכש ולמנוע ממנו לרכוש נכס בעייתי. בוני העמים – איתור ליקויי בניה עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

    בדיקת מבנים לפני קניה – עם מכשירים מיוחדים

    מגורים בדירה, חדשה או יד שנייה צריכים להיות בטוחים, נוחים וכמובן ללא הוצאות מיותרות. כאשר קיימים ליקויים שונים במבנה, כמו אינסטלציה לא תקינה הגורמת לנזילות וללחץ מים לא תקין, התקנת מערכת חשמל לא תקינה, עבודות טיח או נגרות שנעשו בצורה רשלנית הסכנה לשלום דיירי הבית גדולה. לכן, בדיקת מבנים לפני קניה היא בדיקה הכרחית לאיתור ליקויים אלו- גלויים וסמויים כאחד.

    למשל, נזילה היא ליקוי סמוי מהעין ואי אפשר לראות את מקור הנזילות. אך באמצעות איש מקצוע המשתמש במצלמות תרמיות ומכשירים לגילוי רטיבות מאפשר גילוי של מיקום הנזילות. במקרה זה איש המקצוע גם יפיק דו"ח המגובה בתמונות. את הדו"ח מכינים בעזרת תוכנה מתאימה לבדק בית. בנוסף לכך, חשוב לוודא כי הבנייה בפועל תואמת לתוכניות הבנייה התאורטיות בכדי לוודא כי לא קיימות חריגות בנייה מחשש  לבניה לא תקנית – מעבר לעניין הלא חוקי שיש בכך. לאחר הבדיקות יש לקבל דו"ח המפרט את הליקויים. במידה ויש בו ליקויים חמורים מוסיפים נספח הקובע הערכות כספיות לנזקים ולתיקונים עבורם. 

    דו"ח מהימן

    את הבדיקה עושה איש מקצוע עם נסיון במקצעות הבניין השונים בעל הסמכה לנושא. הוא משווה מצאי קיים לתקנים מקובלים. משום כך, המסמך הינו אמין מאוד ומקובל להשתמש בו בעת משא ומתן ודיונים עם קבלנים, מוכרי נכסים יד שניה ועוד. במקרים ליקויים חמורים טרם הרכישה יכול הרוכש הפוטנציאלי להתחרט על העסקה, לחילופין, להוריד ערך הנכס בכדי להתאימו לערך החדש, לבקש תיקונם מראש וכן הלאה.

    שירות מקיף ורציני

    בוני העמים ממחה באיתור ליקויי בנייה ומספק שירות מקיף ואישי הכולל ייעוץ, שליחת דוחות מפורטים ועוד. עודד מציע שירות מקצועי הכולל שימוש במכשור מתקדם והפקת דוחות דיגיטליים לנוחות מרבית. עודד בעל הסמכה, ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מלימוד הנושא והתמחות בו וממתן שירותים איכותיים לאורך השנים.

    קונים נכס? אתם זקוקים לבודק בית מקצועי
    השאירו פרטים עוד היום!

      מאמרים נוספים

      בדק בית בחיפה

      בטרם קניית דירה בחיפה, מומלץ לערוך בדק בית. איש מקצוע אשר מספק שירותי בדר בית בחיפה יבדוק...

      קרא עוד

      כל מי שיצא לו לעסוק בחייו בעסקאות נדלן יודע כי לא מדובר על עסקה פשוטה. קודם כל, אתם מסתובבים לא מעט זמן בניסיון לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם. בין אם מדובר על נכס עבור בית העסק או נכס המיועד למשפחה. לאחר מכן, אתם צריכים להיכנס פנימה, לבדוק את החוזה ואז, מגיע השלב בו אתם עוסקים בסוגיית התשלום. האם אתם מעוניינים למשל לקחת הלוואה? אולי אתם רוצים להשתמש בכל החסכונות הקיימים? אנחנו מדברים על אופרציה מורכבת וכזו שלא עושים בכל יום. אז למה שתבצעו את הרכישה בלי לערוך את הבדיקות המינימליות במקום? בדיקת מבנים לפני קנייה היא פעולה הכרחית ונדרשת. כמובן, כל עוד אתם לא אנשי מקצוע, הרי שאין לכם את כל הכלים לבצע את העבודה הזו בצורה נכונה וטובה. אבל בשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור לכם להבין איך לעבור את המשוכה הזו על הצד הטוב ביותר. אז קדימה, בואו נכנס בעובי הקורה ונבין בדיוק על מה אנחנו מדברים.

      מה כוללת בדיקת מבנים לפני קניה

      תהליך בדיקה מבנים לפני קניה הוא תהליך מורכב. במהלכו אנחנו רוצים לבדוק כמה דברים. אנחנו רוצים קודם כל להבין האם המבנה אותו אנחנו מעוניינים לרכוש אכן שווה את ההשקעה. איך נוכל להגיע למסקנה הזו? אנחנו נבדוק את הדברים הבאים:

      1. האם הצנרת במצב תקין: אנחנו נרצה לראות כי אין ליקוי או ליקוי עתידי אשר יכולים להעיב על תקינות המבנה לאורך זמן.
      2. נבצע בדיקת קרינה: בעיקר בהקשר של גז ראדון.
      3. נערוך בדיקה של מידת אטימות המבנה: כדי לוודא כי הנכס אכן אטום כמו שצריך.
      4. בדיקת מבנים לפני קניה למעשה בוחנת את המבנה על כל חלקיו: אנחנו בעיקר נרצה להיות בטוחים כי אין ליקוי משמעותי הדורש תשומת לב מיוחדת.

      אנחנו כאן עבורכם לאורך כל הדרך

      חברת בוני עמים עומדים לרשותכם לאורך כל הדרך. אנחנו נשמח ללוות אתכם לאורך התהליך ולעזור לכם להבין האם הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש, אכן שווה את זה. לפרטים ועוד, אנחנו כאן.

      בית תוכנה לקידום אתרים
      *6773 WhatsApp
      דילוג לתוכן